ZIUA MONDIALĂ A EDUCATORULUI
Denumire activitate | Elevii, profesorii profesorilor de azi |
Loc de desfășurare | Liceul Particular Marin Coman – GalațiEtaj I, sala 1Ora 1200 |
Data | 05 noiembrie 2010 |
Durata | 50 de minute |
Grup țintă | 20 de elevi15 – 20 de ani |
Responsabili | Prof. Maria VlaseProf. Florina Grigore |
Context | Ziua educatorului |
Obiectiv principal | Să se promoveze activitatea didactică în rândul tinerilor. |
Obiective derivate |
Să experimenteze activitatea didactică Să coordoneze un proces de predare-învățare-evaluare Să definească activitatea profesorului necesară pregătirii unei lecții Să se implice activ în susținerea activității cadrului didactic. |
Resurse procedurale | jurnalul cu dublă intrare, joc de rol, puncte tari și puncte slabe, dialogul, problematizarea |
Resurse materiale |
coli duplex, coli A4, tabla, fișe de lucru individual,caiete de notițe, diplome, premii în cărți |
Desfășurarea activității propriu-zise | Cadrele didactice invitate și elevii selectați să participe la activitate vor lua loc în sală.În prima parte, warming, prof. Maria Vlase propune un exercițiu de realizare a portretului colegilor. Produsele vor fi afișate într-o expoziție pe care participanții o vor vedea la finalul activității.După momentul captării atenției, trei elevi vor lua locul profesorilor și vor preda câte un fragment de lecție. În acest timp, profesorii din clasă vor deveni elevi și vor juca acest rol pe tot parcursul activității. În ultima parte a activității, doamna profesoară Florina Grigore va lansa ca temă pentru dezbatere: E mai bine să fii profesor sau e mai bine să fii elev?În încheiere vor fi trase concluziile și se vor acorda premii în cărți celor trei elevi care au jucat rolul de profesor. |
Diseminare | Discuție în cadrul ședinței de caterdă și la nivel de arie curricularăArticol în revista școlii |